When it's only a game and I need you

En del saker som händer just nu faktiskt.
Jobbet går bra, det känns kul. Kankse inte riktigt jag egentligen, men jag trivs. For now
Men satan så slut jag är i huvudet efter en dag på telefon. Idag var det som mest 17 i kö.

Annars ska jag ta Märtas lägenhet när hon drar till Thailand nu. Den 4e tar jag en kappsäck o intar partyborgen för en månads tid. Andra månaden ska jag o Nirro bli sambos i Ulfans lägga.
Det där kan bli grymma grejer!!

Jag har börjat göra en sak jag inte borde göra. Som jag inte kan yppa ett ord om.
Som jag inte vet om det är så smart alls att hålla på med. Men jag kan ändå inte låta bli, för jag vet inte vad det är.
Haha, det här är exakt en sån sits som bara jag kan hamna i.

Snart är det lördag också! Ska bli så jävla feint!
Ser fram emot att få dricka mig grisfull och ha kul. Var ju två veckor sen nu, och ja, det rycker i partynerven.

Nu ska jag kolla klart på tv o sen är det godnatt.
6 timmar på telefon imorn sen är det HELG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0