När man minst anar det

Idag har jag varit ledig. Gulligt skönt var det.
Besiktning av bilen har jag gjort. En anmärkning på bromsen bak. Men det visste jag redan.
Så imorn ska jag boka tid för reparation för det.

Imorse la min mobil av helt. Haha.
Den blev svart o sen lite vit o sen massa typ ekg-streck.
Jag tror den har sagt sitt nu.
Så imorn ska pappa ringa telia o se om dom kan fixa nåt fint erbjudande.
Har ju hittat en telefon som jag vill ha. Ska ha.

Hrm, annars va jag o mutti på maxi o kollade lite.
Köpte ett fint linne som kankse får sitta på min kropp i helgen.
Om jag trotsar jobbtiderna o joinar iaf.
Om jag raggar upp sovplats.
Om jag orkar gå/åka buss/spårvagn på söndag.

Pratade med Honom förut.
Blev lite glad att han ringde. O det han sa.
Men jag tar allt jävligt chill just nu.
Känner efter. Så länge det känns bra så är det bra.
Men känner jag att det inte är bra, då drar jag. Allt ska va bra den här gången.

Pratade med mag o tarm doktorn förut.
Proverna såg bra ut iaf. O det är ju bra.
Nu ska jag leva på mina dimor tabletter för att min tarm jobbar för fort eller nåt.
Får väl se hur det funkar. Han skulle iaf skriva recept på det så det blir billigare.

Nu ska jag kolla på tv en stund innan jag ska sova.
Imorn äre 15 - 21.40 som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0