Men fan då!

Asså, idag var en sån dag då man aldrig skulle gått upp ur sängen.
Kompade hem en timme tidigare iaf, skönt som fan var det.
Fick tag på mag o tarm förut, fick en telefontid på onsdag för sköterskan får ju inte ge ut provsvaren.
Suck o stön, men det är ju bra att jag får snacka med honom.
Och jag ringde o bytte läkare, så om en vecka får jag veta vem det blir.

Imorn ska jag till frisören. Ska blir skönt men jag är så nervös!
Tänk om jag inte blir nöjd, om jag blir ful!
Kanske aldrig mer får ligga.
Eller jo det får jag, med en viss person haha. Med en papperspåse var det lugnt.

Är väl lite klarare över saker idag.
Inte helt klar. Men bättre.
Det rer sig så att säga.

En sak som gör mig lite irriterad kan ju va att jag inte kan köpa ny mobil förrän om två veckor.
Jag jobbar ju helg kom jag på. Och ja, alla butiker har stängt när jag har slutat.
Och pappa måste va med eftersom det är han som står på abonnemanget.
Så nästnästa helg kan jag få en ny.
FAAAN!
Min telefon är ju helt otroligt inte samarbetsvillig just nu. Och jag börjar bli galen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0