Du får inte knacka på min dörr om du inte är beredd att komma in

Okej, idag kan man väl säga att jag är rätt fundersam.
Igår fick jag ett samtal på morgonen (eller ja, ett par stycken) där jag fick veta att Du inte ville va med nån annan.
Att du inte ville att jag skulle det heller. För du tokgillar mig.
Sen har jag inte hört ett ljud. Inget svar på telefon.
Då kan jag ju säga att jag börjar undra.

Det är precis det här jag inte har ork till.
Ge mig korten på bordet direkt.
Eller, knacka inte på min dörr om du inte är beredd att komma in.
För det är exakt det det är nu.
Du har knackat, o jag har öppnat, o nu vet jag inte.

Läste om mitt stjärntecken förut.

"Jungfrur är blyga och anspråkslösa och kan ha svårt med romantiska relationer. Känslomässigt kan de vara mycket reserverade ända tills någon mycket speciell person kommer i deras väg. När det väl sker blir Jungfrun en trogen och hängiven partner, och du kommer att bli överraskad över hur fast besluten Jungfrun är att lyckas med förhållandet."

Det är stört hur rätt det är!
En aning svårt med romantiska relationer ja, haha.


Jag har ingen lust att gå till jobbet imorn.
Jag orkar inte träffa folk, jag orkar inte va trevlig.
Jag orkar inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0