Say you feel the way I do

Idag har jag faktiskt vart på stan.
Jag köpte hårfärg och färgade håret.
När jag precis tryckt ut första klicken i huvudet kände jag vilket misstag.
Fan! ska jag klara att färga skiten själv nu!?
Men det gick bra o Emelull sa att det blev bra.

Inatt fick jag sms. Från C.
Ehm, han undrade om inte jag var ute.
Sen smsade vi lite förut. Jag undrade om det vart en bra kväll oså.
Jag vet inte vad han vill. Och jag blir fan lite sur känner jag.
Har killar nån jävla sensor som säger till när vi mår bra?
Så dom kan höra av sig då liksom.
Men shit the fuck. Jag är done där.

Pratade med Honom förut. Om det här. Om oss.
Jag vet inte om vi kom fram till så mycket.
Mer än att vi tycker om varann.
Och ja, egentligen är väl det det enda som spelar roll. Just nu.
Så vi kör o ser.

För övrigt blev jag väldigt glad på min granne imorse.
Det är alltid trevligt att börja dagen med en borr.
Det känner jag.

Nu ska jag krypa till kojs tänkte jag.
Jobbar ju dag den här veckan.


Kommentarer
Postat av: Winberg

mm borr är underbart att vakna till min kära!

Speciellt en lördagsmorgon när du har migrän!



Får man döda grannar med borrar?

hmm tror nästan de va?



drömde om våra snigeljakter vi hade som

barn, på rabarberblad remember?



2009-02-17 @ 23:46:08
URL: http://ihuvudetpawinberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0