Pick o pack

Jahopp, vad har hänt sen sist?
Helgens jobb gick fint, segt var det men tre sälj ska man inte klaga på.
Men shit va trött jag har varit. I söndags somnade jag vid 21.

Igår åkte jag till Honom. Efter en grymt snabb dusch och ännu snabbare bilfärd haha.
Var mys att träffa honom ordentligt, den lilla tröttisen.
Men satan så surt att gå upp imorse o brumma hem för att lämna in bilen.
O när jag kom för att hämta den visar det sig att det är inte bromsarna det är fel på.
Det är nån jävla ventil?! Så den är beställd nu, men det betyder ju också att bilen inte är fixad.

Imorn tar jag mitt pick o pack och flyttar till stan i två månader.
Har packat ihop det mesta tror jag. Det märks imorn när jag installerat mig i Märtas lägga.
Åker hem hit imorn efter jobb, packar pappas bil, åker o handlar o sen dumpar dom mig i stan.
Har bestämt mig för att inte ha bilen i stan. Iaf inte när jag bor hos Märta.
Så jag ska åka buss/gå. Det är ju inte så jävla långt liksom.
Om inte annat kanske Sebbe är snäll ibland.

Fan jag hade migrän imorse så jag tog tablett. Vilket betyder att jag sov till 13.
Nu är ju inte jag jättetrött liksom.
Och jag ska upp 09.

I helgen blir det utgång med Emelull.
Så jäkla nice! Vi kan gå hem tillsammans i natten. Och söndagen kan vi va bakfulla tillsammans.
Helt fint blir det!
Hoppas jag kan tigga till mig lite dejter med Honom också. Då är jag väldigt nöjd.
Så sweet han va igår när vi låg i sängen.
Han låg o höll om mig, oså säger han "jag är glad att du kom, konstigt nog"
Haha what?! Han menade att det var konstigt eftersom vi inte känner varann.
Det var ju lite gull liksom.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du.. jag vet inte vad jag ska säga här egentligen...

DU ÄR SKIT DÅLIG PÅ ATT UPPDATERA!

2009-02-12 @ 18:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0