I´d rather be with you

Japp Anonym, jag är jävligt dålig på att uppdatera.
Kan ha med o göra att jag inte har internet på min egna dator här i lägenheten.
Och att jag har annat att pyssla med.

Trivs iaf bra här. Det är fint att ta hand om sig själv.
Hänga med Empan o med Honom när tillfälle ges.
Livet är ganska bra just nu skulle jag vilja påstå.

Det är mycket tankar just nu. På vad som är bra egentligen.
Svårt att veta ibland. Men ett är säkert, jag vill inte kasta bort det här.
På nåt sjukt sätt tror jag det är ödet.
Vet inte om jag tror på ödet egentligen, men jag måste.
Det måste finnas en baktanke med att det blev såhär.
Det är inte en slump att du finns i mitt liv nu.

Imorn är det alla hjärtans dag.
En dag jag inte tycker om.
Årsdagen för Din begravning.
Det är sjukt att det gått så många år nu...
Men du är inte borta. Det vet jag.
I feel you all around me.

Jag ska hem till sörping en sväng imorn.
Umgås lite med familjen. Baka lite paj.
Sen ska kvällen spenderas med Emelull.
Vi ska svulla o kolla på melodifestivalen.
Det kommer bli en fin kväll.


Kommentarer
Postat av: Winberg

anonym råkar vara jag! =)

2009-02-14 @ 13:05:23
URL: http://ihuvudetpawinberg.blogspot.com
Postat av: Winberg

du ringde mig hjärtis i natt!

vad ville du egentligen?

jag sover den tiden på mina hatdagar!

puss

2009-02-15 @ 10:06:23
URL: http://ihuvudetpawinberg.com
Postat av: Winberg

ah ok. jag vill helst inte prata om den dagen! =)

nu blickar vi enbart framåt!



saknar dig älskling!

2009-02-15 @ 15:44:15
URL: http://ihuvudetpawinberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0