Gör om, gör rätt

Jahopp, då var man arbetslös igen.
Igår fick jag och en tjej till besked om att vi inte fick va kvar.
Vi är överbemannade.
Vilket jävla slag i magen asså!
Så nu ska jag bestämma mig om jag vill leka slav för bemanningsföretaget en månad.
Eller om jag vill sluta den här veckan.
Om jag stannar en månad har jag ju min garantilön, men jag måste vara redo 7-16 varje dag.
Och det kan bli så att jag får åka 1,5tim åt nåt håll för att jobba.
Ska bestämma mig till imorn.

Annars så åker jag till Oslo på lördag!
Ska bli så roligt.
På lördagen ska jag först hänga med syster, sen ska vi möta upp Alex o gå ut och käka.
Sen blir det födelsedagsfest hos Kim.
Söndagen ska jag träffa mina underbara vänner för en fika.
Har så mkt att prata om och det ska bli så underbart att träffa dom igen.
I julas blev det ju tyvärr inget Glasmagasinet för mig så det var länge sen.
På måndag tänkte jag ta mig ner till jobbet och hälsa på folket.
Annars ska jag mest mysa med min syster!!

Och när jag kommer hem igen är det dags att inta Ulfans lägenhet.
Och jag ska träffa Honom. Woho.
Nu var det faktiskt länge sen vi sågs.
Men jag har ju fått prata med honom iaf. Och man kan väl säga att saker är lite enklare nu.
Nu kan vi se på riktigt vad det här är och kan vara.
Och känna efter på ett helt annat sätt. Utan problem..
Vi tycker om varann iaf o det är ju en bra början.

Imorn ska jag packa ihop mig lite mer och städa lägenheten.
Sen kommer pappa och hämtar mig så jag sover i sörping imorn.
Får jag lite kvalle tid med familjen och min hynd!!
Och på lördag kör dom mig till tåget.

Haha, igår förresten.
Drog hem till Emelull för Greys tittande o vindrickande.
Vi delade på 1,5 flaskor vin.
Så vid halv ett gick vi till Max och köpte mat.
Så jävla gott det är då!
Och den kvällen behövder jag verkligen! Tack bästa Em.

Nu ska jag koppa på Its always sunny in philadephia.
Sjukt värd serie!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Uppdatera??

2009-06-23 @ 16:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0