Why man? Why?

Kænns som jag ær på væg in i en av mina deppisch perioder igen. Nær jag bara inte vill va vaken alls, før allt ær bættre nær jag sover och drømmer. Førhoppningsvis håller det inte i sig så længe... før det ær ganska jobbigt.

Har grymt ont i axel/nacke på vænster sida. Har sækert legat helt fucked inatt. Sånt ær størigt.

Snart ska jag hoppa ner i sængen så jag ær pigg o fræsch imorn på jobbet. Man vill ju va bæst liksom.
Hoppas att det ær kul folk som jobbar imorn. Det blir så mkt lættare att jobba 10-19.15 nær det ær bra folk dær. Sen nær jag sluttet ska jag til Oslo City och førdriva tiden til 21.03 då min bæstis kommer till Oslo S med tåget. Ska bli så roligt att ha henne hær en helg.

Snacka med Nirosha førut. Gud vad jag længtar efter henne då! Ska bli galet roligt nær jag kommer hem. Saknar mina flickor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0