Upp o hoppa

Ær såå sliten idag! Skønt att slutte 17 men ja, nær man væl ær på jobb kænner man att man egentlg kan va till stængning.
Fick iaf shoppat litt efter jobb. Skor, hårspray, ørhængen o nån kræm. Det kændes ju skønt.

Nu ligger jag på soffan og tittar på Twin Peaks. Bra som fan, men man ska va två nær man ser det. Det ær læskigt...

Har ændå haft en bra dag på jobb. Har skrattat massor med Mina. AnnaMaria var inom med Leah och hælsade på. Hon skal også med på avsluttningsmiddag på fredag. Fyy jag kommer sækert grina på lørdag på min sista dag. Imorn ær sista dagen med Britt. O på fredag sista dagen med Jorunn. Buhuuu

Nej nu ska jag koncentrera mig litt. Og kolla lægenheter i Oslo :P

Kommentarer
Postat av: Joakim Forsberg

Oslo :D

2008-05-28 @ 21:00:28
URL: http://joakimforsberg.blogg.se
Postat av: Joakim Forsberg

Är du i Norge nu? tänkte på att de såg konstigt ut på ditt skrivsätt..

2008-05-28 @ 23:53:48
URL: http://joakimforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0