Underbar ångest

Efter att jag sett klart Gilmore girls skulle jag ju førsøka sova. Det gick inte bra alls. Sjukt orolig och jævlig, kændes som jag skulle børja tjuta vilken sekund som helst. Tror jag oroar mig før att dels åka hem, inget jobb ingenting. Men också før att læmna mitt liv hær. Bara jag tænker på att jag ska læmna mina tjejer hær om minder æn en månad får jag tårar i øgonen. Jag vill inte! Men jag vill ju hem... Jag hatar det hær...

Har iaf suttit ute i solen nu på morgonen och jag hoppas jag fått lite færg. Jag måste ju ta vara på varenda minut jag kan spendera utomhus.
Nu børjar det iaf bli dags att gøra sig lite snygg infør jobbet. Måste hinna inom H&M innan jag børjar och byta lite shit jag køpte igår. Det jobbiga ær att jag først måste in på H&M på Oslo City før att se om dom har det linnet jag vill ha och sen måste jag upp till den butikken rætt vid sidan av jobbet. Det ær frågan om jag ræcker det på 30min...

Nej nu ska jg hitta lite klæder att ha på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0