Sol ute, sol inne

Åhh jag ælskar sommarvæder!! Ælskar nr jag får fræknar igen och ser helt somrig ut. Ælskart!
Idag ær det kanonvæder. Jag har suttit ute på trappan och fångat lite sol (hoppas jag iaf) Dessværre prioriterades sømnen idag. Jag sov længre æn jag tænkt gøra. Bara før att jag kunde liksom...

Hade fått sms imorse nær jag vaknade. Från en som jobbar på Operan (som varit med i Idol, och ær alla flickors våta drøm typ) han undrade om jag ville jobba 17-23, 17mai. HAHA what a joke. Jag ska bli full och fin den 17e ju. Jag ska ha mina snygga rosa trosor och en kort (jævligt kort) kjol och hoppas på massa blåst så min kjol kan blåsa upp och visa mina schnygga trosor. (ehhh eller nåt)

Ska gå til bussen om tjugo minuter ca. Undrar om jag skulle ut i solen liiiite till kanske. Man vet ju aldrig nær man får chansen igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0