So close

Idag har vart en sjukt skøn dag. Sov læænge och det var ju rætt guld vært liksom. Sen hængde jag lite med syster och Alex. Sen drog syster till London och jag och Alex kollade på Førtrollad, riktig mysfilm. efter det har jag typ hængt i soffan och bara chillat... Helt underbart att få gøra det en dag!

Imorn ære iaf jobb som gæller, dock bara till 15 :D Så nøjd att jag satte ner foten liksom...
Efter det ær det ju æn så længe lite ovisst vad som hænder och føtter. Men jag ska iaf førsøka køpa nya crocs, mina ær døda nu. Och det finns ju inget skønare att jobba i. Lite ledsamt ær ju dock att Sara my hun, har dragit till Sverige øver helgen. Tomt utan henne lær det ju bli.

Næsta helg ære feeest iaf. Jag, Sara och Terese æn så længe. Men det blir fett! Ihh my loveli little girls... Kommr bli sjukt att åka från dom! Fattar inte riktigt hur jag ska øverleva utan dom. Visst jag åker ju hem till mina ælsklingar men jag læmnar ju några också... Ibland blir liksom ingenting bra.

Nej nu ska jag sussa så jag ær fræsch imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0