Skjut mig nu tack.

Asså, jag undrar varfør jag gør såhær mot mig sjælv egentligen?! Ibland kan man ju fan undra om jag inte skulle behøva gå i lite terapi eller nåt. Før jag ær ju inte sund mot mig sjælv før fem øre. Destruktiv på mitt egna lilla sætt skulle jag vilja påstå.

Idag ær en sån dag nær jag bara vill krypa ner under tæcket och gråta tills øgonen ploppar ut ur huvudet. Eller gå, gå, gå tills benen inte vill bæra længre. Bara før att øverleva liksom.

Jag vet inte ens om jag vill hem eller om jag vill stanna. Vad som ær upp eller ned, fram eller bak. Just nu blev det bara grått...
Jag antar att det går øver om en dag eller två. Men just nu suger det helvete. Jag suger helvete.

Det kænns som mitt ljus i tunneln just nu ær att Sanna kommer på fredag. Først ska jag jobba hela dagen och sen kommer min bæstis! Det ska bli så underbart hærligt...

Ne nu ska jag spela yatzy på internet och va lite mer førbannad på mig sjælv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0