Put the blame on me

Om 5 minutter ska jag gå til bussen. Ska jobbe 10-19.15 idag också. Jobbar øppning till stængning varje dag den hær veckan utom imorn då jag slutter 17. Haha idiot va trøtt jag kommer va lørdag kvæll.

Har egentlig massa kul att berætta men jag vte inte ens vilket håll man børjar i. Jag har det sjukt bra hær. Mina vænner ær helt galet bra! Och jag fattar ikke att jag skal slutte... Jag kommer gråta nær jag sæger hejdå.
Men jag tror ju jag kommer tillbake snart. Og Jorunn o Britt ær så fina "det finns alltid ett jobb till dig hær Lisa"

Nej nu ska jag fixa det sista sen hoppa till jobb och hænga med vem som nu jobbar och vill leka med mig. Hoppas Olle kommer opp och førgyller min dag :p haha
hadebra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0