Okej.

Nu kænner jag mig inte lika depp længre. Jag håller fortfarande på med mina idiotiska saker, men ja, jag tjuter inte så det ær væl ett gott tecken.

Tittar på AFV nu, ælskart. Jævligt kul att det finns så många idioter.
Ska strax ge mig av mot sængen. Hade tænkt ta en tur till Lillestrøm imorn och køpa lite linnen o shit. Kanske skor om jag hittar. Och nåt fint att ge till Kim før att han kommer hit och ska førsøka laga min bil. Helt jættesnællt av honom.
Vill verkligen inte læmna in den på verkstad hær ettersom det ær kjempedyrt. Men jag må få den lagad før jag kan inte køra hem den såhær.

Åhh lørdag kommer bli bra. Tror Mina skall med ut også. Og Terese my love. Og en brandman eller två :) haha
Nej fyfan vad jag spårar som Sara skulle sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0