Nytt liv?

Idag har vart en ganska bra dag. Jobbade 10-19.15 men jag var helt væck hele dagen. Flummade mest runt o ja, inte mkt blev væl gjort egentligen.
Satt ute och kækade lunch med Sara, det var mys det. Så sællan man faktiskt kan ha pause samtidigt. Satt dær och snackade om vad man saknar hemifrån o inte. Jag længtar ju efter mina vænner vældigt mkt, men på nåt sætt så har det blivit lættare nu. Før jag har mitt liv hær nu. Jag har mina vænner hær, mina rutiner och mitt jobb. Jag hinner inte sakna så mycket då... Och då får jag ju næstan dåligt samvete før det.


Ajja, på fredag kommer iaf min bæstaste bæsta væn hit! Jag ær helt galet glad før det och længtar massor. Senast jag træffade henne var i somras, i typ 20 minuter nær hon skulle till Kalmar. Innan dess sågs vi på min student, 2005. Så ja, det ska bli jævligt roligt att træffa henne igen.

Nu ligger jag i min sæng och saknar. Jag vet inte vad jag saknar egentligen, men jag saknar. Jag saknar min katt, jag saknar mitt besøk før två veckor sen, jag saknar mitt hus, jag saknar mina tjejer. Jag saknar helt enkelt.

Men nu ska jag sætta på en film och sen sova. Ska ivæg rætt tidlig imorn før syster ska ta væck mandlarna og sen ska jag til Lillestrøm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0