Jaha liksom...

Usch jag ville verkligen inte gå upp ur sængen idag. Det tog emot helt enormt.
Men nu sitter jag hær, påklædd, sminkad och kammad. Och ska gå till bussen om 20min eller nåt.
Sitter egentligen hær och førsøker bestæmma mig før om jag vill hem eller inte. Det lutar verkligen åt inte. Men det blir nog bra nær jag væl kommit hem igen. Dessutom drar jag med 80% sækerhet tllbaka efter sommaren. Men till egen lægenhet. 

Idag blir nog en bra dag tror jag. Terese jobbar 16-19 vilket gør mig helt glad. Men nåt som ær sjukt sad ær att det ær min och Saras sista dag tillsammans. Hon drar till Mallis nu och nær hon kommer hem har jag antagligen dragit redan. Eller så stannar jag så ja kan sæga hejdå till henne :)

Nej nu ska jag gå innan jag børjar grina.

Kommentarer
Postat av: TheUltimateUltimate

Nehe, det menar du inte.

2008-05-23 @ 10:18:42
URL: http://ultimateblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0