Gulp!

Nu tittar jag på näst sista avsnittet av Gilmore Girls. Jag tror det är näst sista, forever!!! Jag dööööör... sjukt bra är det.

Borde verkligen sova men fan jag måste ju kolla klart annars kommer jag dö imorn.

Haha hade den bästa dagen på lääänge på jobb idag. Silje och jag stod i Lys,kort o papir på kvällen och jag lekte med en slöjfe (som en lång rosett grej man har på 17mai) och den var så sjukt lång. Så säger Silje att jag får 100 spänn om jag fäster den på gylfen och har den resten av kvällen. Jag är ju inte den som är den, så jag fäster den där... och då kommer vakten! Lite lagom genant men jag känner ju att det bli värre om jag avslutar projektet där liksom... Och då påpekar han att jag borde hänga broschen "Hva kan jeg hjelpe deg med?" där istället.. HAHA! Dog sjutton gånger om där... Det komiska är att han verkligen ser så blyg och tafatt ut oså kläcker han ur sig det där, im proud! Ah det gjorde ju iaf kvällen lite rolig.

Sen när vi hade stängt och skulle gå med pengapåsen till safen så går jag och Silje lite före Mina uppför rulltrappan (som tyvärr slutat åka) När Mina börjar gå uppför hör man ett booom oså Mina "Åhh nej, ikke en gang til" haha, då hade älsklingen ramlat i rulltrappan. Men kommentaren är ju så skön liksom, inte typ "FAAAAAN, jävla skitrulltrappa" utan bara nej inte igen. Hahaha jag och Silje skrattade tills vi inte kunde andas längre, så jävla roligt.

Och JA, jag förstår att ni alla tycker att mitt liv är så jävla händelserikt och exotiskt, jag förstår er.
Men skitsamma jag hade jävligt roligt iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0