God damn youre beautiful

Har haft en sjukt bra helg! Jobbade till 16 i lørdags, sen drog jag o Sara hem till henne och gjorde oss fræscha før att møta upp Terese och Silje. Sen grillade vi i Frognerparken. Satt dær och chillade, drack och snackade shiiit. Tanken var utgång sen, men vi drog hem till Sara igen och satt dær och bara snackade istællet. Sen vid kvart i 2 gick jag ner till Bussterminalen och åkte hem. Mysig kvæll...

Idag var Raymond, Pia och barnen hær. Och Alex kusin, man och barn ær hær från Tyskland. Så vi har grillat och haft det nice bara. Sen har vi spelat kort hela kvællen.

Nu ligger jag i sængen och funderar på om jag kankse skulle sova. Har ju fri imorn :D Så sjukt skønt!! Hoppas bara det ær fint væder imorn så jag kanske kan sola litt.

På fredag kanske min bæstaste bæstis kommer hit! Åh jag skulle bli så jævla glad då! Saknar henne grymt mycket.

Usch jag har lite ångest øver att dra hem. Jag hatar att inte veta exakt vad jag ska gøra. Jag vill ha ett jobb, ett jobb jag gillar som ger tillræcklgt med pengar liksom. Men jag vet ju inte om jag kan få det hemma. Funderar på att dra hem och ha sommarlov hemma och sen dra tillbaka hit, kira en lægenhet och jobba mera. Bara før att ha nåt att gøra typ. Men det suger før Sara flyttar till Sverige i børjan på juli, Silje slutter, Mina ska plugga på heltid, Ingvild letar nytt jobb. Ahh the list goes on liksom.... Æh det løser sig nog. jag behøver ju inte bestæmma mig nu.

Nej nu ska jag fan førsøka sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0