Give me the night

Åhh nu har jag tagit mig ett riktigt hærligt bad. Sjukt skønt var det! Men jag har ju gnagsåren som førtjænar pris eller nåt. Helt enormt vad det sved når jag stoppade dom i badekaret.
Kjøpte jo nye skor igår. Dom ær gjorda før folk uten førmåga att kænna smærta tror jag. Nær jag kom till busshålssplatsen imorse hade jag køttsår på hælarna. Tog på compeed plaster och fick ha jeansen runt hælarna i skorna.
Fick då kjøpa nye skor på lunchen idag. Så jag kunde gå hjem fra jobb utan att dø. Och jag øverlevde.

Nå ser jag på criminal minds. Sjukt bra!

pallar inte att skriva mer nå. Jag har det bra. Dock kænns det tungt att det ær sista dagarna... Vill ikke dra fra mina jenter hær!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0