GG

Hej o hå! Jag lever! (Tror inte någon tvivlat på det, men ändå)
Vad har hänt i mitt liv på senaste då? Hrm... hade en bra helg. Men den ska jag inte avslöja för mkt om. Bara dom utvalda som får veta det. höhö.
Skaffade mig skoskaven from hell i söndags när vi lekte turister i Oslo. Först Operan (då även en tripp upp på taket), sen gick vi til Aker brygge, köpte is på vägen. Medans de andra gick en sväng där nere satt jag och vilade fötterna. (Inte en bra idé när man har skoskav, det är sjukt hemskt att behöva gå sen igen) Sen gick vi tillbaka ner Karl Johan och käkade på McDonalds. Jag doog för jag var så sugen på dubbel cheeseburgare liksom.

Ah, sen har jag ju jobbat mån, tis, ons. Typ skittider men ändå. Chillpill liksom, gillar sånt ibland. Varje dag till och från jobbet är ett helvete med de här skoskaven. Inga skor som är bra och det gör så satans ont.

Ska iaf jobba resten av veckan också. Dock stänger vi 16 på lördag vilket känns skönt. Efter det ska jag, Sara, Terese och Silje grilla och dricka oss fulla. Det blir fett. Dom har lovat fint väder i helgen också så det blir fina firren. Kanske skulle höra om Olle vill henka på?! Ahh ingen dålig idé.

Hrm... Alexanders kusin+man+barn kommer på fredag vilket innebär att jag måste överge mitt rum där nere och flytta upp igen. Vilket innebär att jag måste flytta typ allt jag äger (som är i Norge) vilket är skitjobbigt. Jag har ingen lust alls så jag skjuter upp det hela tiden. Inte så bra gjort av mig. Men väldigt likt mig.

Jo, förresten, har ju en "intressant" grej att dela med mig av. Min bil har pajjat. HAHAH! Är inte det årets jävla skämt så säg.
Alexander kom hem igår o sa att han trodde den läckte olja, så vi gick ner och kollade, jorå en pöl under bilen. Så kollade vi i gatan, då är det värsta spåret i hela gatan. Vilket är lite komiskt eftersom jag tänkt på det där spåret och undrat vart fan det kommer ifrån. Så igår fick jag ju en liten uppenbarelse när vi kom fram till att den kommer från min bil. Hur mkt otur kan man ha med bilar?! Jag borde ha cykel, inget annat.


Bajs, jag har bara tre snus kvar. Så suuurt, jag kan ju inte ens ta bilen till Statoil heller. Man får ju inte köra utan olja liksom (och all olja har jag polerat gatan/garaget med) Så jag får helt enkelt snåla tills jag kommer på jobb imorn, för jag får ju rabatt där höhö.

Känns som det här inlägget kan va det längsta och ändå det minst innehållsrika EVER.

Nej nu ska jag fokusera på Gilmore Girls och sen slagga. Börjar iofs 14 imorn (som jag sa, skittider) men jag tänkte iaf gå upp 10 så jag kan göra lite nytta på morgonen. Eller sola fejjset lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0