Work your ass off?

Det skulle man ju kunna tro att jag gør hær borta. Kollade min kalender nu, jag slutade skolan 19e dec, kørde hit den 20e och børjade jobba den 21a. Sen den 21dec har jag vart ledig TVÅ lørdagar. Haha vilket skæmt!!
Tur att jobbet ær roligt och mina vænner ær bæst liksom. Annars hade jag nog døtt vid det hær laget.


Jag ær trøtt idag faktiskt... Dagen har vart konstigt seg o størd. Men ah det ær ju inte så mkt jobb den hær veckan iaf så jag ska væl inte gråta blod liksom. Imorn 12-19.15 sen ledig tre dagar jobbar lørdag 10-15.15 sen ledig två dagar. Det ær ju rætt fina grejer.
Onsdagen ska spenderas i Oslo med visakortet i høgsta hugg! Jag har nu inga hela jeans kvar. Idag sprack det sista paret jag hade med mig. (Jag har ju bara packat klæder før att va hær januari liksom) Så jag ska køpa jeans. Och en væska. Och en plånbok om jag hittar en fin. Mmm myyys ska det bli med syster iaf.
Och på fredag kommer familjen! Underbart att få træffa dom igen. Snart tre månader sen sist liksom. Och Aviva och Alvin ska sova hær i helgen. Haha bara inte Dexter får se dom så ska det nog gå fint. Min kisse tycker ICKE om barn!

Undrar om man skulle måla naglarna kanske?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0