Tigergutt

Om 25min ska jag gå till bussen... Jag skulle så gærna krypa ner under tæcket igen och sova bort några timmar.
Imorgon ska jag+ jobbarkompisarna åka till Anna-Maria och bebisLeah och hælsa på. Som det kænns just nu så førstår jag inte hur jag ska varken orka eller hitta dit.

Åhh det kommer va så mkt folk idag ju. Vi har kampanjepriser nu och en vægg med 40% och det ær løning. Vi kommer jobba rumpan av oss.
Dagen går iofs fortare då, men ændå. Ska kolla på klocka till pappa också eftersom idag ær sista dagen. Eller menade dom att det var igår och att de stænger idag?! Det lær jag mærka.



Nu ska jag klæ på mig resten av klæderna, fixa håret och vælja smycken før dagen.
Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0