Nei så tjukk du har blitt

Fyfan jag kan inte sluta sjunga på den låten! Och det værsta ær att det ær typ den enda textraden jag kan så jag blrjar bli ganska irriterad på mig sjælv.
Det har væl vart en ganska grei dag på jobbet. Har mest snackat skit med mina tjejer o glenn. Spanat på væktar-ass och liknande butiksarbete haha.
Kan væl inte påstå att jag slitit ut mig idag men ja, det får dom ta helt enkelt.

Annars hænder det væl inte alltfør mycket i mitt liv. 1års kalas på søndag før Alvin, har fortfarande inte ens kommit på vad jag ska ge honom. Har inte ens orkat gå till lekebutikken heller...

Ær rætt trøtt på min grymma språkførvirring också, man blir ju helt skev av det tillslut. Vet inte vad som heter vad på svenska/norska længre. Men det blir nog fint sen...

Nu ligger jag i Ninas o Alex sæng o kollar tv med asgoda chips. love! Men det ær bar skit på tv.
Æsch då!

Kommentarer
Postat av: Toffe

det vet ifan asså. haha =)

2008-03-14 @ 13:54:43
URL: http://tuffetoffe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0