Kær och galen

Okej, min ischiasnerv har gjort slut med mig och væljer också att plåga livet ur mig. Jag har fungerat som en invalid på jobbet. Kan inte bøja mig, inte sitta, inte røra mig før fort. Kul liv.nu
Hoppas det går øver till på måndag annars måste jag nog stanna i sængen. BUHU!
Dagen har væl vart helt okej annars. Jævligt busy hela dagen eftersom vi haft halvt pris på påske ting. Folk blir galna då. Sen fuckade kassorna ut och sen stæmde det inte nær vi ræknade kassorna vilket ledde till att jag missade bussen. Så jag fick promenixa till sentralstasjonen och ta tåget.

Har kollat på melodifestivalen och jag ær glad! Rætt låt vann tycker jag.

Imorn ær det bursdagsfest før Alvin. jag har kjøpt en apekatt (haha) som åker runt på golvet, fladdrar med armarna och sjunger/gør apekatts lyd. Ska typ få Alvin att jaga den o på det sættet aktivera honom eller nåt. Ah den var søt iaf.
Ska bli gott med kake! Och underbart att få leka med barnen.

Nu ska jag se om det finns några roliga spel till Wii och sen ska jag sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0