Jag är hopplöst svår ibland

Jaha, då var den man tillbaka i verkligheten igen då. Jobbade iofs bara 12-19.15 idag så det var ju ingen hård start, och imorn är jag ledig.
Satte upp tider för april idag. Haha, min chef har ju sagt till mig att jag inte kommer jobba så mkt som jag gjort innan, eftersom folk kommer tillbaka från ferie osv. Ehm, den ena veckan jobbar jag 47,25tim och en annan 45,25tim. Vilket skæmt att jag inte kommer få så mkt tider liksom. Och jag ær så jævla pengakåt så jag tackar ju inte nej till nåt.
Så førhoppningsvis har jag lite cash med mig nær jag drar hem!

Hrm... ja annars hænder det væl inget speciellt i mitt liv. Pratade med Emma førut, det var guld vært. Saknar henne som bara den!! Men nu ær det bara en månad kvar liksom. Så jævla underbart.

Nu ska jag kolla på Mad about you och njuta av tanken på att inte bli væckt imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0