Im weak right now

Jahopp, så var den hær dagen øver då. Den har vart rent førjævlig faktiskt. Sjukt stressig dag på jobbet och min kropp børjar fan sæga ifrån av alla tunga lyft o shit. Men det ær bara att bita ihop, bara en månad kvar nu.
Køpte mig en klocka iaf. De var på 50% idag eftersom de stænger imorn så jag gav typ 700kr før den. Och det tyckte jag var fint.
Oså upptæckte jag att den lysekronan jag velat ha forevah ær på værsta tilbudet nu. 399spænn, så den ska få førlja med mig hem så fort jag kommit på hur fan jag ska palla att dra den till bussen. Galet stor eske liksom.
Inførskaffade æven ett rosa nagellack som visst var liiiite mer rosa æn jag trodde. Ser lite ut som en hoe men det ær ju faktiskt lørdag imorn så det kan ju va fint.

Nu ska jag hoppa ur klæderna och sova!
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0