Im not that sort of person

Ihh sitter med MIN laptop nu. Det händer inte ofta. Den har massa konstiga grejer för sig, så jag orkar sällan använda den. Men nu sitter jag här med min pärla i knät.

I påsk kommer familjen hit. Ska bli så jävla underbart. Längtar efter dom! Mina älsklings djur o allt..
Få käka mammas mat och hänga med dom ska bli skitbra.

Funderar på att kanske hoppa i säng snart. Jobbar ju 10-19.15 imorn. Usch, jag har ingen lust att jobba just nu. Det är så jävla tråkigt just nu för det finns nada att göra. Är lite kunder och ja det finns inte så mkt annat att roa sig med liksom.
Hoppas det är kul folk som jobbar imorn. Typ Silje, Monica eller nåt :) Sara jobbar iaf, då är jag glad!
Haha Sara berättade förut att jag tydligen ska på Opera. Ehh va?! Det hade vart nån lottdragning och de drog mitt namn och Katrine från bryllupslisten skulle gå. Haha ja det är väl en upplevelse va..

Började en ny serie på 3an nu... Den verkar rätt rolig. Ska kanske se den.

Jao tack för mig och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0