GlasMagasinet at Lemongrass

Jao igår var ju den efterlængtade årsfesten før jobbet.
Alexander kørde mig in till Oslo, hem till Sara eftersom jag var så jævla seg och sen. Vi satt dær lite och drack smirnoff ice och snackade skit.
Sen skulle vi ge oss av mot Lemongrass dær festen skulle æga rum. Hade blivit informerade om att "vi skulle va dær senast 18.30 før det serveras varm mat". Vi gick från sara 18.25 och hade då en promenad på cirka 15 minuter framfør oss. Det regnade och blåste och var allmænt jævligt. Och vi visste inte riktigt vart vi skulle gå.

Vi kom fram till slut iaf. Och vi var inte sist iaf...
Joinade våra andra jobbarkompisar och invæntade maten. Alla var sjukt hungriga och lyckan var total nær maten væl kom. Fick nån skaldjurssoppa som inte var så god till førrætt, lamm med grønsaker och kokossås till huvudrætt och kokosglass/mangosorbet till efterrætt. Asgott!
Sen fick vi æven veta att det var fri bar! Guld vært.

Nær maten var smælt satte DJ:n igång. Klockrent resten av kvællen, dansade som fan! Fick djn att spela massa svensk musik. Typ græver guld i usa, det var svinroligt. Buggade med vakten, Silje hællde vatten øver my boobs (har fortfarande inte kommit på varfør)
Nær Lemongrass skulle stænge drog jag, Sara, Glenn o JanErik till London (gayklubb) Jag och Sara gick på toaletten och sen bestæmde vi oss før att åka hem. Hade så jævla ont i føtterna efter allt dansande.
Vi gick till Deli och køpte mat och sen tog vi en taxi hem.
Kort och gott en helt sjukt rolig kvæll !

Vaknade imorse med fet huvudværk så jag tog en tablett o somnade om. Vaknade sen och hængde med Sara nån timme och sen gick hon promenix med mig till bussterminalen och jag drog hem.
Raymond, Pia, Aviva och Alvin kom sen så jag har lekt med barn resten av dagen typ.

Nu ska jag nanna kudden eftersom jag jobbar 10-19.15 imorn och efter jobbet ære Quiz med tjejerna.
Ps. Tror jag stannar ut april också. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0