En før alla, alla før en

Nu ær det nog dags før sængen igen. Ska ju, som alla andra dagar typ, upp och jobba imorn. Skulle helst bara skita i det. Ligga hemma i sængen och tycka synd om mig och min rygg men jag vill ha pengarna. Den hær veckan ær det ju ændå bara tre jobbdagar så jag vill inte missa nån liksom. Lørdag ær ju fett med cash! Sånt gør mig lycklig.

Var på kalajs førut. Alvin blev 1. Det var mys att leka med ungarna... Alvin var helt go och bara satt och koste med mig. Och Aviva var helt gira på allt socker hon fått i sig haha...
Snøade osm fan nær vi åkte hjem. Inte bra, hoppas det ær borta imorn. Tillsammans med min fuckade ichias (stava?) nerv.

Ett avsnitt Greys och sen stænga dom blå/bruna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0