Blåsa håret.nu

Nu har jag precis duschat. Mygod så skønt det var. Det jobbiga ær dock att jag nu måste blåsa håret, annars kommer jag se ut som fan imorn. Och jag kænner mig sjælv rætt bra, jag kommer inte orka fixa håret imorn innan jobbet. Jag ær ingen morgonmænniska liksom.

Min dag ahr vart soft. Jag gick upp vid ett, sen sløade jag framfør tvn ett tag. Och sen gick jag till butikken och handlade lite och skottade trappan på vægen hem. Det var sjukt fint væder idag, helt soligt och varmt. Massa snø men ændå asskønt.
Jag lagade middag idag. Det har jag nog inte gjort sen dec/jan liksom. Haha bortskæmd skitunge ær ja...

Nej men om jag kankse skulle ta tag i håret nån gång då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0