Apekatt

Jag undrar varfør det heter apekatt... Varfør katt liksom? Vart fick man det ifrån?

Dagen har vart jobbig och rolig. Ibland blir jag så jævla trøtt på folk runt mig och då vill jag bara ha ihjæl nån. Sen blir jag så glad av andra mænniskor som Monica idag, hon lyste verkligen upp min dag brutalt mycket.
Oså har vi ju fått oss en liten pojke på avdelningen, Olle. Haha det ær så sweet att han heter Olle liksom. Ah han ær svensk och jobbar i kjøkken också, trevlig person det dær.

Nu ligger jag i sængen, tænkte pilla in Greys anatomy i datorn o kolla ett avsnitt innan jag ska sova. Imorn jobbar jag 10-19.15 suuug i say. Men jag måste fixa upp ett bord på morgonen så jag ska fan i mig ha øvertidsbetalt. HAH!

Snart kommer familjen hit. Jag længtar så jævla mycket efter dom!!
Fatta att jag snart kan somna med Dexter på armen liksom. Helt jævla galet underbart.

sængsængsæng sovasovasova

Kommentarer
Postat av: Toffe

Jaha här va det temperamentsproblem, det måste va luften där uppe.

2008-03-13 @ 00:14:38
URL: http://tuffetoffe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0