Where is my mind

Gårdagen var trevlig. Jag rusade genom stan, køpte presenter till Sara och klocka till mig. 15.30 skulle jag møte killen på Café Sør, sjælvklart var jag liiite sen. Var tvungen att kramas hejdå på jobbet.
Sen satt vi och pratade till 19 typ... Sjukt trevligt och bra. Jag ær nøjd och glad!

Somnade runt 04 inatt. Jag har jættesvårt att somna nu innan jag ska hem.. Jag ær nervøs och oroar mig før allt! Vilket resulterar i att jag ær helt sjukt trøtt idag och det har jag ju inte tid med. Måste packa, och mitt rum ser ut som kriget.

Har gjort en playlist på youtube. massa gamla placebo låtar från høgstadiet, lite thåstrøm. Ah mysmusik liksom...

Hur fan ska jag få ner alla klæder i væskan? Bilen kommer va full med papperspåsar tllslut!

Nu: treo och sætta fart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0