We belong

Jahopp, inte fick jag nåt körkort idag. Men jag kanske kan få jobb iaf. Mina Norgevänner lät väl inte helt exalterade över det kanske. Vi får se hur det går.

Nu ligger jag i sängen och kollar på Jordan, rättsläkare. Det är ganska bra. Jag är trött och borde sova så jag är pigg och härlig imorn. Ska beställa tid för att få bilen servad, shoppa på systemet, kanske in till stan och köpa nåt att ha på mig. För jag och Isan ska ut imorn! Kanske hooka med Micke och Linus också. NOTE TO SELF: Ring Emelittan imorn!!!!

Ah annars har jag nog inte så mkt att säga. Jag önskar mig ett litet möte imorn. Men ja, jag vet inte om det är dumt att höra av sig liksom!? Borde låta bli tror jag men jag VILL ju... Gahhh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0