Stortinget

Snart ska vi in til stan. Ska få en guidad tur på Stortinget. Det kan ju bli nice. Men jag vill egentligen bara ligga ute och steka i solen! Ska kæka på restaurang också. Det ska bli gott. Jag ær hungrig...

Har iaf lyckats få færg. Eller ja, jag har brænt boobsen. Det ær rætt skillat med tanke på att jag før någon dag sen stog och berættade før nån på jobbet att jag aaaaldrig får færg dær. Tji fick jag.

Duschade førut och mitt hår blir ju helt lockigt nær det blir bløtt. Så jag sprayade bara lockarna så dom ska hålla sig. Ser ju helt busig ut nu! Haha inte van att va lockig længre. Jag plattar det ju alltid.

Imorn kommer min pappi och Weine hit. Det ska bli helt mysigt. Får se om jag drar in till stan o tar tåget till Kolbotn och møter dom dær. Så jag kan hænka på och kolla på mitt gamla hus oså. Kankse skulle høra om arve ær hemma?!
Pappi har med sig massa klæder til mig. Sommar klæder, typ shorts och klænningar. Underbart, då kan jag va lite fresh innan jag ska hem till sweden igen. Fan jag vill inte!

ajja nu ska jag fixa det sista och dra till bussen sen!
hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0