Quiz

Jahopp. Hade min sista dag på jobbet igår. Det var inte kul. Var dær klockan 9, så satt jag, Silje, Mina, Invild, Britt og Sunniva og fikade oså. Sillje och jag fick massa paket og kort. O ja tårarna var inte långt borta. Fick en Eva Solo vas i hvit som jag ønskat mig, en bærepose/væskegrej, två små bøcker, en førgætmigej, en mugg med Lilla My ja lite smått o gott. Blir helt rørd av det. Att jag betyder så mkt før dom! Før dom betyder så mycket før mig. Kan inte tænka mig livet utan dessa mænniskor.
Tog massa kort igår. Och klarade budsjetten for dagen! OCh fick en klem av vakten og en førfrågan om jag hade facebook :P hehe nøjd med mig sjælv nu asså!

Nu ska jag iaf klæ på mig oså ska jag ta en promme till Statoil. Jag har bara en snus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0