Latast i stan?

Fyfan hørde att min mobil ringde dær uppe nu. Men oooorka gå upp o kolla då! Sjukt svårt att resa sig.
Skulle gøra striper idag. Men mitt hår va lockigt og tjockt så jag får fixa det imorn. Eller nja, ska nog dra på meny imorn o se om dom har så jag kan færga hela huvudet istællet. Før jag ær LAT.

Nu har vi iaf enats om utgång på lørdag. Då folk jobbar på lørdagen og ikke ville va fyllesjuke. Haha meeesar i say!
Imorn ska jag antagligen dra in till AnnaMaria og Leah. Må jo træffa dom før jag drar hjem igen.
Og fredag blir det shopping og lunch med Mina! Så jævla bra uke da!

Nae men om jag skulle lyfte på mitt arsle og se vem som ringte mig!

Kommentarer
Postat av: Carro

Åhh ja visste inte ens att du hade en blogg;) Du e me i min länk lista nu;) Allt bra annars då? :)

2008-06-04 @ 22:14:17
URL: http://milfens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0