happy ending

Nu ligger jag i sængen... Ska nog førsøka mig på att sova så jag ær lite utvilad infør resan imorn. Typ sju jævla timmar i bilen sjælv. Helt fantastiskt tråkigt.

Ær så stressad kænner jag! Mår illa och har huvudværk. Bara før att jag ska åka liksom. Dels før att jag inte vill åka hærifrån men också før att jag ska køra hela vægen sjælv. Visst det ær tredje gången jag kør den hær stræckan sjælv men den ær fan inte kul før det asså!
Det blir nog bra nær jag væl kommer ivæg. Men det ær liksom innan som ær det jobbiga typ.

Har pratat med Mormor två gånger idag, hon længtar efter mig. Tror kanske hon kan va den som saknar mig mest. Æven om jag hoppas att Dexter længtar mest :)
Ska bli galet att træffa alla igen! Får se om jag springer hem till Isabellen nær jag kommit hem. Det ær ju bara några hus bort liksom. Det kan va vært en kram från henne.

Det mesta ær nerpackat nu. Ska bara se till att få in allt i bilen imorn. Planen ær att gå upp 8, køra och køpa frallor o sånt som jag kan ha med mig i bilen. Mitt førsta stop blir ju typ Kristinehamn eller nåt. Blir med størsta sannolikhet hungrig innan.
Sen ska jag stoppa in allt i bilen och ge mig av. Buuhuu.. Kommer sækert gråta.

Alex och jag var iaf och tvættade bilen på Esson førut. Haha helt otroligt liksom, den ær GRØN igen o inte gul av pollen.
Sen tankade vi den full och bytte den dær vindrutegrejen. Kollade olja och lufttryck så nu ska allt va klart infør færden liksom.

Fattar inte riktigt att jag åker imorn... Kænns så overkligt. Jag læmnar ju mitt liv. Iofs før mitt andra liv, men ændå.
Har bokat frisørtime på torsdag. Vill inte ens uttala mig om hur jag ser ut just nu... Måste nog till banken då också, har ju fortfarande inte kunnat få det fixat sen plånboken blev stulen. Sen ska jag nog åka in till stan och fixa kørkortet också nær jag ændå ær igång liksom. Har en kænsla av att jag nog måste børja jobba på fredagen, før torsdag behøvs før att få mitt liv på føtter igen liksom.
Sen på fredagkvæll eller lørdag førmiddag drar jag till sthlm till min bæstis. Hon krævde det och ja, jag har inget emot det alltså. Men jag undrar hur peppade mina vænner hemma blir :) haha

Nej nu ska jag hoppa i min pyamas och se om jag kan bestæmma vad jag ska køra i før klæder imorn. Krævs ju att de ær bekvæma men jag vet ju fan inte vad det blir før væder?! Lite jobbigt att køra i jeans om det ær varmt. Och leggings om det ær kallt... Ajja det løser sig nog.

Sista natten i "min" sæng i "mitt" rum nu :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0