Godmorgon lilla sømntuta

Haha, satte klockan på 09.00 før att gå upp och vara lite effektiv idag. Jag har fortfarande inte gått upp ur sængen.

Helgen har vart sjukt bra. I lørdags vad jag, Nina, Alex och Aviva på Tusenfryd. Riktigt roligt var det. Åkte mest karuseller med Aviva, men ja det ræcker ju før mig som ær en fegis.
Sen åkte vi till Raymond og Pia før att læmna Aviva och jag skulle duscha och gøra mig fræsch infør kvællen. Åkte sen in till Oslo och kækade lite och blev sen avslæppt hos Sara.
Dær satt vi sen och drack, snackade skit och hade allmænt trevligt. Jag, Sara, Terese och Silje blev det. Bestæmde oss tillslut før att ta oss ut och dansa nånstans. (och møta upp en boy)
Vi styrde føtterna mot Hard Rock, kom fram till att vi inte ville dit, møtte killen jag skulle møte och han joinade oss i jakten på dansen.
Efter mycket om och men bestæmde vi oss før Yatzy. Det var rætt kul, sjukt mycket folk och jævligt varmt att dansa men jag ær nøjd ændå.
Sen gick vi till burger king och kækade och sen gick alla hemåt. Først bokade jag o killen dock in en kaffe idag :)
Så idag ska jag in och shoppa lite och sen møta honom... Och sæga hejdå till alla på riktigt. Drar ju på onsdag så imorn lær jag nog behøva packa kanske :) haha jag ær så planerad och organiserad.
Men skitsamma, jag ær nøjd o glad att jag ska træffa honom idag iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0