Getting away with murder

Okej fredagen var så sjukt bra asså! Isan och jag drog in till stan till Linus. Söp, sjöng och snackade skit med pojkarna. Tog taxi till Palace och ja, hängde där. Rätt fina var vi nog båda två. Det verkade iaf så dagen efter när vi snackade.
Hade askul på Palace men när vi skulle dra lackade jag ur. Som fan! Vilket inte är helt likt  mig. Speciellt inte att lacka på Honom. Men det gjorde jag, och han måste ju fan trott att jag helt tapat nåt. Men ja vi löste det hela och jag följde med. Så jag hoppas allt är som det ska igen nu :P Annars dör jag.
Träffade kd ute och haha ja det var ju en upplevelse kan man säga.
Har sjukt ont i kroppen efter fredagen. Otränad deluxe skulle jag tro. Är fan öm överallt.

Nu ska jag ringa Ulfish!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0