Funny bunny

Jag är en sån bra människa. Att jag lyckas sätta mig själv i sånna situationer är ju ett under.
Nästan så jag förtjänar en stjärna i kanten liksom. Vet bara inte riktigt hur jag ska lösa det här nu. Hoppas det löser sig av sig själv.
Men gahh när jag får höra "jag tänker på dig ibland" från den personen jag kanske alltid hoppats ska säga nåt sånt. Så vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Oså har jag den andra som ALLTID betytt så sjukt mkt. Som funnits där sen jag flyttade hit typ. Som verkligen är speciell för mig. BRA Lisa!

Aja, min midsommar var iaf sjukt bra. Var hos Elin, vi var kanske 15pers. Grillade, drack, sjöng och lekte lekar. Hade kort och gott en riktigt bra kväll med bra människor.
Det var helt otroligt att träffa Nirro igen! Och Emelittan. Har verkligen saknat mina vänner...

Nu sitter jag iaf hemma, själv. Har haft en otroligt tråkig dag. Ganska skön men tråkig. Vaknade vid 14-15 för jag tog ju migränpills när jag kom hem imorse. Sen har jag inte rört mig från sängen typ. Och eftersom jag sov så länge så är jag ju inte tillräckligt trött för att sova. Och alla filmer jag vill se är läskiga så jag vågar inte kolla på dom när jag är själv.
Imorn ska jag kanske leka med J iaf... Det vore ju niice liksom. Har just pratat med honom i en timme i fonen. Vi har avverkat de flesta samtalsämnena, typ åldersångest och barnafödande. Känns bra.

Tror jag ska hoppa ner i sängen igen och rota fram en film jag vill se.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0