Duschad.

Okej, jag har ingen sjælvdiciplin alls! Nær jag væl tog mig upp ur sængen gick jag o kollade på ett avsnitt av Graham Norton. Sen duschade jag. Nu ska jag vælja klæder før dagen och blåsa+platta håret. Sen får jag sækert springa till bussen.

Kan inte fatta att jag ska dra i øvermorn. Mitt liv då?! Helt sjukt ær det...
Kommer sakna så otroligt mycket hær. Det kommer bli konstigt att inte ha mina vænner næra igen. Och konstigt att Sara drar tillbaka till Sverige... Men jag ska fan till halmstad i sommar och hænga med henne! Så ær det bara...

Nej nu måste jag øka!! Ska dra om en timme.

Kommentarer
Postat av: JUNITJEJ

Ha en skön dag!

2008-06-09 @ 13:00:24
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0