Bøler

Jao, idag har jag vart på Bøler og hælsat på AnnaMaria og Leah. Finaste lille tjejen ass! Og idag vågade jag hålla i henne. Haha, førra gången vægrade jag. Men o andra sidan var hon pytteliten då :P
Sen tog jag, AnneLise og hennes dotter Tbanen in till byn igen og jag åkte hjem.
Har kjempevondt i hodet nu og treo hjælper ikke så jag må nog ta migræntablett før jag legger mig.

Imorn ska jag møte Mina utenfor Oslo City vid 12isch. Så skal vi shoppa og sen luncha. Kommer bli asnice! Ska førbi jobb en svæng också. Salg på massa saker jag vart før snål før att kjøpe på fullpris :) haha
Oså ska jag krama Sara massor! Har inte træffat henne på typ 2 uker eller nåt. Kjempelænge ju!

Lørdag blir det Tusenfryd! Dritgøy ska det bli! Ska åka massa roliga (læs tøntiga) karuseller och brænna pengar på spel o sånt.
Sen på kvællen ær det utgång med mina flickor som gæller! Ska bli helt underbart roligt... Kanske grilla i Frognerparken først og sen dra ut og skaka rumpa!!

Nå ska jag se på Parlamentet og sen sooova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0