Best I'll ever be

WOOO, fick min lön från Norge idag. Eh GLAD är nog inte ens i närheten av vad jag är. Allt slit på lager, all skit som varit, alla timmar bakom kassan har fan vart värt det! Nu kan jag lätt köpa laptopen utan ångest och ändå leva som en gud. Tack Mig själv för att du är så jävla bra!

Ska börja göra mig i ordning för att dra in till jobbet. Jobbat kväll/natt idag och ja, jag har väl ingen större lust men jag vet att det blir trevligt när jag väl kommer dit. Men orken innan finns ju bara inte.

Igår bytte jag äntligen till sommardäck. Rätt nöjd med mig själv asså. Duktigt att göra det innan Midsommar iaf liksom. Så nu behöver jag inte oroa mig för böter där. Stoppar dom mig är det bara problemet med att jag inte har nått körkort. Men jag har ju en lapp där det står att jag har ett och att jag gjort en förlustanmälan så jag antar att det är lunchbricka.

Shit kan fortfarande inte fatta att jag fick den lönen... Härligt I say.

Nej nu ska jag göra mig klar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0