2 veckor

Idag har jag vart i Sverige i två veckor. Känns som en evighet. Saknar Oslo och mina vänner nåt sjukt mycket. Och imorn flyttar Sara till Halmstad. Kommer bli tomt på Glasis nu.

Jaha, vad händer i mitt liv då? Igår kväll drog jag in till stan och träffade en "vän". Helt sjukt att det är sex månader sen jag såg honom sist. Träffade honom nån vecka innan jag drog om jag inte minns helt fel... Men det störda är att vi faktiskt hållt kontakten hela tiden. Detta trots att vi faktiskt inte känner varandra alls. Igår var faktiskt hans födelsedag, vilket jag inte hade en susning om. Men ja, mitt härliga sällskap får räknas som present tycker jag. Jag är ju rätt fantastisk så att säga.
Inatt vaknade jag dock av att det lät så jobbigt nånstans. Fattade inte vad det var förrän skiten tystnat, det var min mobil som ringde. Orkade inte resa mig och kolla o efter ett tag fick jag sms också. Gick till slut upp och kollade. Då hade lilla Rilleponken ringt och Micke skickat sms. Haha jävla stollar asså!

Idag har jag gett mig på rengöring2008 som jag kallart. Det innebär storstädning av garderob+rum+gästrum. Och då även uppackning av allt från Norge. Just nu lever jag fortfarande i resväskor och påsar. Jätteroligt verkligen. Men det blir fint nu när jag fixar och donar.

I helgen, eller ja på fredag, blir det utgång med Isan! Och Åbypojkarna gissar jag. Det blir nog fina fisken. Har ju inte träffat än. Eller jo, Isan kom förbi förut och sa hej och pratade skit med mig. Det var riktigt mysigt!

Men nu ska jag ge mig på städningen igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0