Tlött

Det kan ju va så att man skickade ett sms igår till någon man vill träffa innan man drar till landet. Och då kan det ju va så att man verkligen inte förväntade sig ett svar alls. För det kan ju va så att allt brukar va på hans villkor. Då skulle man kunna bli väldigt fövånad när man 04.10 imorse faktiskt fick svar. Och kanske ett svar man ville ha till och med.

Kvällen räddades igår av Rilles o min konversation på msn. Han sa att jag kunde få omkull honom om jag klädde ut mig till ett semesterbältdjur. Haha, jag är väldigt glad att jag har Rille i mitt liv. Annars skulle jag kanske aldrig skratta.

Nu ska jag kolla om posten har kommit. Och slänga in en tvätt i maskinen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0