Tatuering tack

Jag vill verkligen tatuera mig igen! Men jag har svårt att bestämma mig vart jag ska ha den. Har ritat upp den med tuschpenna på det stället jag funderar mest på. Ska känna på den lite nu... Sen är det ju iaf en till jag vill göra, men den vet jag inte heller vart jag ska göra av. Vill bestämma mig nu, så jag kan beställa tid och få den!

Imorgon ska jag jobba typ 11-15. Det är ju chill. Sen ska jag på stan och leta lite presenter och leta efter en bokhylla eller nåt sånt. Kanske MIO kan ha nåt fint? Måste till MediaMarkt och köpa fler säsonger scrubs, lämna in min fina skagenklocka så jag kan få nytt glas. Ah typ det jag ska roa mig med imorn.

Nu ligger jag i sängen o kollar på Sex and the city. Orkar inte resa mig och lägga nåt i dvdn. Latast i kommunen.
Om det är fint väder imorn ska jag ha min nya fina kjol på mig. Den är blommig och fin. Ser sådär härligt flickig ut i den.

Min pappa var sötast i söndags när vi skulle in till stan, han envisades med att vi skulle ta min bil in. Så jag, mamma och pappa tryckte in oss i min lilla groda. Jorå han ville tanka min bil, fulltankad! Bara för att jag kör mamma oså en del så tyckte han att han skulle paya det. Gullepappa!


Nu ska jag plocka undan lite i min säng så kanske jag kan städa ordentligt imorn! Vore great!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0