Skagen

Idag hämtade jag min älskade Skagen klocka som varit på lagning. Jag råkade ju tappa den i stengolvet hemma i Norge. Hela glaset sprack och jag trodde det var kört för min babi. Men nu är den hel och fin igen!

När jag ändå var i stan passade jag på att gå in en sväng på H&M och vad hittade jag där om inte skorna jag trånat efter sen Oslo. Så dom fick följa med hem tillsammans med en mascara. Och efter en sväng in på Gina och införskaffade ett par jeans som jag suktat efter ett tag. Kort och gott en bra dag på stan tycker jag.
Kanske då om man bortser från att jag i en butik råkade få se att ett one night jobbade där. Nu kan jag aldrig mer gå in i den butiken liksom. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0