Picture

Min dag har vart bra! Var i stan och köpte dataväska och officepaketet. Så härligt att dra kortet och beloppet är 1700:-. Eller inte kanske. Tråkigt att köpa tillbehör till datorn. Men fin väska blev det iaf.
Sen var jag en sväng på willys. Träffade lite gamla klasskompisar utanför, trevligt. Och Miriam o Anna också. Gulleflickorna.
Drog hem och chillade lite. O helt plötsligt plingade det på dörren, höll på att bajsa ner mig. Men det var bara min lilla Isan som kom o hälsade på en stund.
Beställde lite kläder från HM. Sen bestämde Isan och jag att jag skulle dra och köpa soppa åt oss, så jag gjorde det och sen hem till henne. Laga käk, kollade på tv. Satte på Sex and the city, och jag somnade så fint i soffan. Helt underbart skönt sov jag... Härligt.
Sen hoppade jag in i bilen och åkte hem. Haha, kändes så bad att ha bilen när jag bor så nära.

Imorn ska jag kanske pallra mig in till stan igen, köpa tågbiljett och hörlurar till min dator. För jag ska kolla på film när jag åker till landet. Isan har filmer till mig.

Nu kollar jag på Jordan rättsläkare. Det är en bra serie. Sen ska jag nog stoppa i Vänner och nanna kudden igen.
Först måste jag dock måla naglarna så dom inte går sönder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0